4.3

Średnia ocena

Średnia ocena:  4.3 (14 recenzji, 53 głosy)

Dodaj recenzję Zobacz 14 recenzji

Informacje - No7 (Number7) Restaurant

Rynek Główny 7 (linia G-H),
31-042 Kraków
tel: 607 974 797, 667 772 717
Wyślij dane smsem

Godziny otwarcia:

Okolica: Rynek Główny i Sukiennice, Stare Miasto

Opis - No7 (Number7) Restaurant

"No7 Restaurant" mieści się na samym Rynku Głównym - to przestronne wnętrza, bogactwo smaku, przemiła obsługa zadowolą nawet najwybredniejsze gusta. Do dyspozycji naszych Gości oddajemy dwie eleganckie, klimatyzowane, XIII-wieczne sale restauracyjne mogące pomieścić do 120 osób.

Wśród dań królują tradycyjne potrawy kuchni polskiej oraz włoskiej.
Posiadamy specjalny pokój dla dzieci.

Nasza restauracja jest wymarzonym miejscem do zorganizowania spotkania biznesowego, śniadania, lunchu lub spędzenia czasu przy wspólnym posiłku z bliskimi, a także nastrojowego spotkania we dwoje.

Recenzje - No7 (Number7) Restaurant

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 4

    Ceny 5

    Na rynku Autor: Gość napisał(a) dnia 2018-02-12 18:50:28 Data wizyty: 2018-02-10 18:00 Jedno z fajniejszych miejsc na rynku. Super wystrój i spoko jedzenie. Obsługa mogłaby być nieco żywsza, ale jest ok. Polecam

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 5

    Ceny 5

    Ulubione na rynku Autor: Gość napisał(a) dnia 2017-09-22 09:28:28 Data wizyty: 2017-09-17 13:00 Moje ulubione miejsce na Rynku. Jedzenie smaczne, wystrój ok, obsługa do lekkiej poprawy, ale jak na standardy rynku to i tak super ;). Do polecenia!

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 4

    Ceny 4

    Perła rynku Autor: Gość napisał(a) dnia 2017-05-22 13:42:42 Data wizyty: 2017-05-22 13:00 Dobre jedzenie, świetna lokalizacja. Moi przyjaciele, których zabrałem do 7 byli zachwyceni. Będę to miejsce odwiedzał jeszcze nie raz.

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 5

    Ceny 5

    Number 7 Autor: Gość napisał(a) dnia 2017-02-03 10:17:45 Data wizyty: 2017-01-28 19:00 Number 7 bardzo przypadło nam do gustu - fajni ludzie tu pracują, można się weekendowo zrealaksować na maxa i ceny są bardzo ok!!!!

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 5

    Ceny 5

    polecam Siódemkę ;) Autor: Gość napisał(a) dnia 2016-11-29 14:35:38 Data wizyty: 2016-11-26 18:00 Bardzo fajny lokal na wypad ze znajomymi super jedzenie i fajna atmosfera chętnie wrócimy tu ponownie

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 4

    Obsługa 5

    Ceny 5

    bardzo fajna miejscówka Autor: Gość napisał(a) dnia 2016-09-23 10:53:59 Data wizyty: 2016-09-17 19:00 W numer 7 byliśmy pierwszy raz niedużą ekipą - bardzo fajne miejsce, nie nastawione na turystów, ale na zadowolenie gości, fajna atmosfera, super przekąski, z pewnością będziemy innym polecać. Dziękujemy

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 4

    Ceny 4

    przyjazny lokal Autor: Gość napisał(a) dnia 2016-07-19 12:06:34 Data wizyty: 2016-07-16 18:00 Do Siódemki trafilismy pierwszy raz i od razu przypadło nam to miejsce do gustu - bardzo przyjazne, smaczne, aż chce się tu wrócić, co pewnie niedługo zrobimy. Polecamy ich menu, bo jest naprawdę smaczne.

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 5

    Ceny 5

    wrócimy Autor: Gość napisał(a) dnia 2016-05-12 08:56:00 Data wizyty: 2016-05-06 18:00 Całkiem fajne miejsce! Choć w okolicy lokale są nastawione głównie na turystów, tu jest zupełnie inaczej - fajna atmosfera, dobre jedzenie, można się zasiedzieć. Tak trzymajcie, bo zamierzamy w weekend wrócić z ekipą znajomych :))))

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 5

    Ceny 5

    mój ulubiony lokal sercu Krakowa Autor: Gość napisał(a) dnia 2016-03-04 11:19:34 Data wizyty: 2016-02-26 18:00 Nie ma lepszej restauracji w samym sercu krakowa jak siódemka :) Po jednej wizycie sami zobaczycie, że tu po prostu chce się wracać. Dzięki!!!!

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 5

    Ceny 5

    polecam ten lokal jako jeden z fajniejszych na Rynku Autor: Gość napisał(a) dnia 2015-11-09 14:47:56 Data wizyty: 2015-11-06 17:00 Bardzo fajna restauracja smaczne jedzenie i cieszy to, że choć są na Rynku bardzo się starają by goście byli zadowoleni no i jak widać są :)

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 5

    Obsługa 5

    Ceny b/d

    ambitna i smaczna kuchnia Autor: Gość napisał(a) dnia 2015-08-13 09:45:22 Data wizyty: 2015-08-08 16:00 świetne menu - aż byłem zaskoczony, że na Rynku można trafić na taką perełkę kulinarną jedzenie nie tylko ładnie podane, ale też przepyszne. zdecydowanie mój nowy faworyt w tym miejscu!

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 4

    Obsługa 4

    Ceny 4

    całkiem fajne miejsce, choć sąsiedzi podbierają klientów Autor: Gość napisał(a) dnia 2014-11-09 13:06:30 Data wizyty: 2014-11-07 16:00 Trudno tam trafić, bo intensywność konkurencji i podbierania klienta w tym miejscu jest jakaś ogromna. nie mniej jednak - bardzo dobre jedzenie. warto tu wpaść spacerując po Rynku.

  • avatar usera

    Jedzenie 4

    Wystrój 4

    Obsługa 4

    Ceny 4

    miłe zaskoczenie Autor: Gość napisał(a) dnia 2014-10-31 14:50:48 Data wizyty: 2014-10-19 17:00 Nie spodziewałam się tak smacznego jedzenia i grzecznej obsługi w tej lokalizacji, ale "Siódemka" miło mnie zaskoczyła. mam nadzieję, że niedługo wpadnę tu ponownie i zasiedzę się, jak ostatnio :)

  • avatar usera

    Jedzenie 5

    Wystrój 4

    Obsługa 5

    Ceny 5

    pyszny lunch Autor: Gość napisał(a) dnia 2014-04-08 08:36:30 Data wizyty: 2014-04-01 14:00 Okazuje się, że są jeszcze dobre miejsca w krakowie na zjedzenie smacznego lunchu. no 7 przypadło naszej ekipie bardzo! dobre jedzenie i poprawne ceny. do polecenia.

Dodaj recenzję

Zapytania prowadzące do tej strony:

Kraków stare miastoWojewuctwa polskie alfabetycznie
Powrót na stronę główną